[Cyworld] Leeteuk’s Cyworld Entry


[LEETEUK] Diary
Written on 2009.07.27 at 3:17 AM

..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ..

..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ..

..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ..

..ah it’s funny…..ㅡㅡ;;..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ*..

* ㅋ = indicates laughing

Original Source & translation. 박정수 & La’MISS:fairy at SJ-WORLD.NET

Leave a Reply

:)),;)),;;),:D

blog comments powered by Disqus