SM Entertainment's New Girl Group: f(x)


Here's the teaser to their new single.



The members include Victoria Song, Krystal Jung, Amber, Sul Li and Luna.
And for those of you who are wondering, Yes. Krystal Jung is SNSD's very own Jessica's sister. I was very surprised when I heard about this new group since I wasn't expecting it. So what do ya'll think. Hot or not?

26 Responses so far.

  1. Jaz says:

    well we can't deny SM produces quality singers although they are cruel and full with slave contracts.We will see what they have for this new group

  2. Anonymous says:

    Not ! If they are going to be up on SHINee I'm Going to make a Anti-F(x) Club FUCK F(x)
    WHO THE FUCK CARES !
    WTF SHINee Are BETTER OFF OF THEM !

  3. Allie says:

    @Anonymous: This is why they need to make separate companies for girl groups and boy groups. Lmfao. Don't hate them because they're a "girl version". They really aren't. It's the fans that give them those names.

  4. they're kinda like PCD..

  5. Anonymous says:

    LOLL @annymous i support you :DDD

  6. Anonymous says:

    #2 comment poster stop being so immature and threatened by this new group on your precious SHINee what are we 10 years old? You must like to hate people you don't even know. Who ever talks about making an anti-fan club must have no life and waste it on people they don't know personally

  7. i think they will succeed...and i will start support them eventhough sm is cruel!!!

  8. Anonymous says:

    I honestly like their group name. F(x)..its not cutesy and girly. Its different. I like it! and i can't wait!!

  9. Anonymous says:

    i think so... to 2nd anomymous... don't bash here.... you're so immature... ahh.. i know.. you must be a shinee fangirl...

    yeah... f(x), it's like mathematics haha..
    first, there are 2am, 2pm, 2ne1, 4minute, and now f(x).
    Gosh! all of them have mathematics system haha...

  10. shinee forever n always...

    i just have to see whut fx brings to the table
    if there' nuthin much then bye2 fx

  11. Anonymous says:

    hahaha @5th anonymous, yeah, I noticed that too
    but now there's too much korean groups. Just stop making the new one.
    They are like 2ne1
    well, I am not gonna be their anti if they back off from SHINee.
    cos I don't like it AT ALL!

  12. d'petals says:

    come on guys...lets make peace of it~
    lets c how ths new group doing...if thy're good,
    then let thm b..if not, just ignore thm n attack SMe..haha
    isnt it a great idea??? its SMe fault anyway~

  13. Anonymous says:

    @2nd anonymous.

    Soyou hate them just because some fans think they're the female "SHINee"?

    Hmm, its just a female version of SHINee, shouldn't you be happy instead?
    I mean, its "another" SHINee. But just females :L

    But anyways.
    They're not the female SHINee.

    But there is one. They're called "Crystal" or something and apparently they're debuting in 2011....
    Long time to wait ):

  14. Anonymous says:

    well us viewers r expectin alot these days ,so GOOd LuCk!!!!! F(X)!!!

  15. Anonymous says:

    TO:2nd floor anonymous

    i'm just here to say what i think..
    not to quarral...
    They are from the same company~
    and they are like families...
    they support each other when anyone of them get a new album or watever release..
    you can see it from music bank/music core/inkigayo
    let me give you an example...
    when SHINee came back with "Juliette" that time~
    SJ's "It's You" was still on air~
    when heechul was doing the last part...
    he changes the 'Neorago' to 'Juliette'
    see...they help each other...like a family~~
    there are more examples...
    btw,don't let SHINee see this~
    or else they'll be sad if they see their fans criticising their family~
    well.. as for me i like all SM's groups...
    DBSK,SJ,SNSD,SHINee... and now f(x)...

  16. Anonymous says:

    isnt 2ne1 a female version of big bang
    so what is wrong wit f(x)
    tsk tsk so immature

  17. Anonymous says:

    i hate f(X) anyone care to make a anti fan club?!

  18. Anonymous says:

    i hate victoria but i like amber ;x

  19. Anonymous says:

    victoria is older than the other but another girls are still young.how could they sing like this... kid need to study .... not to sing a love song..

  20. Anonymous says:

    i hate f(x)....shit..... i am the biggest anti fan of f(x)....

  21. Anonymous says:

    the most i hate is sulli and krystal ....
    kids are act like immature woman ... so shit to see ...... little bitch sulli and krystal

  22. Anonymous says:

    Actually, I think that kind of image 2ne1, no offence but recently YG entertainment has produced Bigbang and 2ne1 that are huge hits now. And SM on the other hand has DBSK on hold due to contract problems, and three members of Super Junior recently gone (one of them has a contract issue and is deciding to leave the group), plus the rest are just on reality shows, so I mean they really are desperate. <--- the company =_=

  23. Anonymous says:

    but which artist sells the most albums.
    suju and snsd, ccant say the same for YG. yg over plays their artist just like jyp. so dont say they are desperate.

  24. Anonymous says:

    i hate victoria so much

  25. Anonymous says:

    Why the hate for Victoria? I'm curious for a valid reason. VALID reason. <_< people have no lives.

  26. uno says:

    I'm very like SM Entertainment artist

Leave a Reply

:)),;)),;;),:D

blog comments powered by Disqus